Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
16.05.2023
Samolepicí etikety
Připravte se na sezónu, kdy se začne zavařovat a nakupte si originální etikety, kterými označíte Vaše marmelády, kořenky nebo nějaký originální alkoho... číst celé
16.03.2023
Usínáček pro Vaše miminko
Hebký fleecový Hajánek.  Skvělý usínáček pro Vaše miminko, který určitě patří do každé postýlky nebo kočárku.  Dopřejte kamaráda vašemu děťátku, kte... číst celé
23.02.2023
BOXY NA HRAČKY
Tyto boxy oceníte určitě v každé domácnosti a úklid se stane radosti.   Děti si vytvoří návyk na uklízení hraček, plyšových zvířátek a různých nezbyt... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

 

                                                                                                      Reklamační protokolReklamační protokol

 

  •  Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
  • Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  •  je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  • Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
  • Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.
  •  Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

                                                                                                                                                                                            

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Přijďte si nakoupit

Prodejna dekorací a dárkových předmětů

Po - Pá: 8:00 - 16:00 hod.

AREVAL s.r.o.

Slovenská 2868/33a                                                                                                                                  73301 Karviná Hranice

Kontakty
Logo
AREVAL
(Po-Pá, 8-16 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz